Rovnou na obsah Rovnou na menu
Menu
Město Osek
Osek
rozšířené vyhledávání
městoOsek

Úřední hodiny

PO: 7:00 – 11:30,12:30 – 17:00 ÚT: 7:00 – 11:30,12:30 – 15:00 ST: 7:00 – 11:30,12:30 – 17:00 ČT: 7:00 – 11:30,12:30 – 15:00 PÁ: 7:00 – 11:00
pokladna v pátek uzavřena

UPOZORNĚNÍ: Stále platí ZÁKAZ VSTUPU do oseckého lesa, do prostor 3D bludiště, minigolfu a skateparku a to na základě opatření obecné povahy Magistrátu města Teplice a nařízení starosty města Oseka.

Správní odbor

Vedoucí správního odboru: Bc. Jana Krtková

Telefon: 417 837 202417 837 203

Adresa

Správní odbor
Zahradní 246
417 05 Osek

Zobrazit v mapě: https://www.google.com/maps

Hlavní činnosti odboru

  1. zabezpečuje zveřejňování na úřední desce MěÚ, vede evidenci zveřejňovaných listin
  2. přijímá oznámení o konání shromáždění, stanovuje podmínky konání, případně zakazuje shromáždění
  3. vykonává působnost registračního úřadu při komunálních volbách
  4. organizačně a technicky zabezpečuje volby do zákonodárných sborů, komunální volby, referenda
  5. materiálně zabezpečuje chod úřadu, zajišťuje objednávky a jejich realizace, připravuje rozpočet pro správu, potvrzuje výdajové pokladní doklady
  6. vede evidenci vyhlášek, nařízení, směrnic a řádů
  7. vede evidenci razítek a klíčů
  8. vyhotovuje zápisy ze zasedání ZM a schůzí RM, plní další úkoly uložené zastupitelstvem města, radou, starostou, místostarostou
  9. vypracovává posudky a zprávy pro PČR a soudy
  10. projednává přestupky proti pořádku v územní samosprávě, proti veřejnému pořádku, proti občanskému soužití a majetku
  11. zajišťuje evidenci majetku města
  12. vede evidenci stížností, petic a žádostí o poskytnutí informací dle zákona č. 106/99 Sb.      
  13. zajišťuje sociální věci, soc. právní ochranu dítěte
  14. zajišťuje poskytování veřejnoprávních dotací a jejich evidenci
  15. péče o služební vozidla
  16. zajišťuje požární ochranu ve městě a  chod výjezdové jednotky Sboru dobrovolných hasičů
  17. zajišťuje úkoly na úseku školství
  18. zajišťuje úkoly na úseku bezpečnosti práce
  19. vyřizuje agendu ztrát a nálezů

Úsek matriky a evidence obyvatel

  1. provádí vidimaci a legalizaci
  2. vede matriční knihy, vydává matriční doklady (výpisy z knih narození, manželství a úmrtí), potvrzení z matričních knih a doslovné výpisy z matričních knih
  3. přijímá dotazníky k uzavření manželství civilním i církevním způsobem, vydává osvědčení k uzavření církevních sňatků, vyřizuje žádosti o uzavření manželství na jiném vhodném místě a mimo stanovenou dobu, zabezpečuje výkon obřadu dle zákona
  4. vydává vysvědčení o právní způsobilosti k uzavření manželství nebo k uzavření partnerství v cizině, vyhotovuje doklady pro použití v cizině
  5. zabezpečuje podklady pro zvláštní matriku v Brně
  6. rozhoduje o povolení změny jména, jmen nebo příjmení v rozsahu působnosti matričního úřadu, přijímá prohlášení o přijetí druhého jména
  7. vyřizuje agendu evidence obyvatel, rozhoduje o zrušení údaje o místu trvalého pobytu
  8. zhotovuje zápisy o určení otcovství
  9. organizuje vítání občánků a zajišťuje oslavy jubilejních sňatků
  10. vybírá správní poplatky vyplývající z vykonávané agendy
  11. vede a aktualizuje seznamy voličů
  12. zajišťuje přidělení čísel popisných a evidenčních v obci

Kontakty

 

nahoru

Mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu v mobilní aplikaci – V OBRAZE.

Mapový portál

Mapový portál

Odkaz na mapový portál:
https://osek.gis4u.cz

Přihlášení k odběru zpráv

Dostávejte informace z našeho webu prostřednictvím SMS a e-mailů