Úřední hodiny
PO: 7:00 – 11:30,12:30 – 17:00 ÚT: 7:00 – 11:30,12:30 – 15:00 ST: 7:00 – 11:30,12:30 – 17:00 ČT: 7:00 – 11:30,12:30 – 15:00 PÁ: 7:00 – 11:00
pokladna v pátek uzavřena
UPOZORNĚNÍ: Stále platí ZÁKAZ VSTUPU do oseckého lesa, do prostor 3D bludiště, minigolfu a skateparku a to na základě opatření obecné povahy Magistrátu města Teplice a nařízení starosty města Oseka.
Příjemce dávek důchodového pojištění, důchodu invalidního, starobního, sirotčího, není schopen si dávku přebírat nebo s ní hospodařit, ale nemá soudem určeného opatrovníka. Podnětem k zahájení řízení správním orgánem je požadavek příjemce dávek nebo požadavek osoby, která chce funkci zvláštního příjemce dávek vykonávat. Pokud není příjemce dávky schopen ze zdravotních důvodů v řízení vystupovat, určí mu správní orgán opatrovníka pro správní řízení, který bude hájit jeho zájmy. Na základě vzneseného požadavku na správní orgán provede pracovník správního odboru sociální šetření u příjemce dávky, na základě kterého Městský úřad Osek zahájí řízení. Při splnění všech zákonných podmínek je výsledkem vydání rozhodnutí o ustanovení zvláštního příjemce důchodu. Pravomocné rozhodnutí je předáno České správě sociálního zabezpečení, která provede změnu v osobě přebírající dávku důchodového pojištění. Pokud ze zdravotních důvodů není možné vést jednání na Městském úřadu, lze domluvit jednání telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu a jednání lze vést v domácím prostředí nebo ve zdravotnickém zařízení. Pro jednání s referentkou je nutné předložit doklad totožnosti a doklad o přiznané dávce důchodového pojištění.
Osek, Zahradní 246, Správní odbor, 1. patro vpravo, dveře č. 7
Bc. Jana Krtková
Eva Bidmon Brnová, DiS.
Odkaz na mapový portál:
https://osek.gis4u.cz