Úřední hodiny
PO: 7:00 – 11:30,12:30 – 17:00 ÚT: 7:00 – 11:30,12:30 – 15:00 ST: 7:00 – 11:30,12:30 – 17:00 ČT: 7:00 – 11:30,12:30 – 15:00 PÁ: 7:00 – 11:00
pokladna v pátek uzavřena
Dokumenty v listinné podobě se tedy již nebudou zveřejňovat na fyzické úřední desce umístěné na budově Městského úřadu v Oseku.
Interaktivní úřední deska umožňuje na jednom místě přehledně prezentovat všechny důležité informace občanům. Aktuální dokumenty, které jsou rozřazeny do jednotlivých kategorií se zobrazují na této úřední desce 24 hodin denně. Občané zde najdou jak povinně zveřejňované dokumenty, tak i webové stránky města. Jedná se o jednoduchý dotykový panel, který je uživatelsky velmi přívětivý a rozhodně přehledný. Umožňuje tak lidem, aby si mohli kdykoliv přečíst aktuality, které se ve městě dějí, ale také povinně zveřejňované dokumenty. Osoby na invalidním vozíku mohou k ovládání úřední desky využít speciální tlačítko, které přesune ovládací lištu do spodní části obrazovky. Nová elektronická úřední deska je financována za přispění Severočeských dolů a.s., Chomutov.
Správní odbor
Odkaz na mapový portál:
https://osek.gis4u.cz