Úřední hodiny
PO: 7:00 – 11:30,12:30 – 17:00 ÚT: 7:00 – 11:30,12:30 – 15:00 ST: 7:00 – 11:30,12:30 – 17:00 ČT: 7:00 – 11:30,12:30 – 15:00 PÁ: 7:00 – 11:00
pokladna v pátek uzavřena
Město Osek podalo v roce 2022 žádost o dotaci z 8.výzvy IROP – eGovernment – SC 1.1 (MRR) na realizaci projektu eGovernmentové řešení pro Město Osek, ve které uspělo a obdrželo dotaci z Evropské unie ve výši 1.116.154,77 Kč.
Cílem projektu je elektronizace správy služeb občanům, automatizace a klientská přívětivost.
Výstupem je upgrade stávajících i nových modulů vč. přenosu na cloud, pořízení osobního portálu za pomoci NIA a zavedení nových funkcionalit systému.
V rámci tohoto projektu bude kromě jiného pořízen i Portál občana.
Prvotní informace k portálu:
- Občané mohou vyřizovat své záležitosti kdykoli a odkudkoli, tedy 24/7, což významně šetří čas a eliminuje nutnost čekání na úřadě.
- Občané budou mít možnost řešit online veškeré poplatky, podávat žádosti, kontrolovat své závazky vůči městu včetně historie plateb a samozřejmě i provádět úhrady pomocí QR kódu pro rychlé a pohodlné transakce, a to vše bez nutnosti osobní návštěvy úřadu.
- Zavedením Portálu občana chceme výrazně zefektivnit administrativu a zvýšit dostupnost našich služeb, což občanům přinese větší komfort a spokojenost.
Po spuštění systému vám podáme bližší informace.
Odkaz na mapový portál:
https://osek.gis4u.cz