Úřední hodiny
PO: 7:00–11:30, 12:30–17:00
ÚT: 7:00–11:30, 12:30–15:00
ST: 7:00–11:30, 12:30–17:00
ČT: 7:00–11:30, 12:30–15:00
PÁ: 7:00–13:00
Žádosti se podávají pouze písemně na předepsaném formuláři. Právnické osoby musí vyplnit přílohu Identifikace osob. V tomto formuláři vyplní zastupující osoby a podíly, dále pokud mají podíl v jiné právnické osobě. Žádost se podává v termínu do 15. 9., vyúčtování na předepsaném formuláři do 60 dnů od finančního ukončení projektu (po proplacení všech faktur, účetních dokladů), v případě celoročního projektu podá příjemce vyúčtování do 15. 1. následujícího roku.
Příjemce je povinen provádět podstatné změny v projektu jen s předchozím písemným souhlasem poskytovatele (např. změna charakteru akce, zásadní změna rozpočtu apod.).
Kde nás najdete
Osek, Zahradní 246, Správní odbor, 1. patro vpravo, dveře č. 7
Vedoucí: Bc. Jana Krtková
Vyřizuje: Helena Řezáčová, DiS.
Jaké doklady a informace musím přinést?: Žádost včetně povinných příloh
Jaké jsou poplatky, jak je lze uhradit?: Žádné
Jaké jsou lhůty pro vyřízení?: Žádné
Co v říjnu zimy přibude, v lednu jí opět ubude.
Svatý František zahání lidi do chýšek.
Odkaz na mapový portál:
https://osek.gis4u.cz