Rovnou na obsah Rovnou na menu
Menu
Město Osek
Osek
rozšířené vyhledávání
městoOsek

Úřední hodiny

PO: 7:00 – 11:30,12:30 – 17:00 ÚT: 7:00 – 11:30,12:30 – 15:00 ST: 7:00 – 11:30,12:30 – 17:00 ČT: 7:00 – 11:30,12:30 – 15:00 PÁ: 7:00 – 11:00
pokladna v pátek uzavřena

Oznamujeme občanům, že hlavní pokladna Městského úřadu v Oseku bude od 20.12.2024 do 3.1.2025 uzavřena a současně bude městský úřad od 27.12.2024 do 31.12.2024 pro veřejnost uzavřen. Děkujeme za pochopení ! 

Osecké slavnosti 2024

Osecké slavnosti 2024

Balage Band feat. Tereza

Portless

Dan VIRTÍGO

 

THE PRIMITIVES GROUP

FORKED SOULS

mapa Oseckého slavnosti 2024

Osecké slavnosti 2024

Termín konání: 17.8.2024 - 18.8.2024

 

Jízdní řád - spoje linky 13 prodloužené do Oseka ve dnech 17. a 18. srpna 2024 

Nástupní zastávky linky 13 v Oseku 

 

Oznámení - Termín konání Osecké pouti 2024, zkrácení doby nočního klidu

 

- Stánkový prodej ve městě - ul. Obránců míru, Dolnonádražní a Klášterní náměstí: 

Zodpovědná osoba : Lenka Sosnová, vedoucí finančního odboru, tel. 417 837 214, email: sosnova@osek.cz

 

- Program pouti, historické tržiště - Areál cisterciáckého kláštera:

Zodpovědná osoba: Ing. Miroslava Krtková, FrýTajm Osek, tel. 608 521 483

 

Závazná pravidla stánkového prodeje na Oseckých slavnostech 2024 ve dnech 17.8. a 18.8.2024

Toto nařízení se vztahuje na:

  • stánkový prodej na Oseckých slavnostech je umístěný v ulicích Dolnonádražní a Obránců míru
  • stánkový prodej vybraného zboží bude umístěn po pravé straně ulice Dolnonádražní  směrem k Domu dětí a mládeže, od Domu dětí a mládeže směrem k hornímu vchodu k atrakcím a v ulici Obránců míru.   

Prodávat na Oseckých slavnostech mohou organizace a soukromí podnikatelé, kteří mají oprávnění obchodní činnosti.

Prodej na Osecké pouti je možný za těchto podmínek:

  • prodávající musí vlastnit příslušné živnostenské oprávnění
  • prodejní stánky musí být opatřeny názvem a adresou firmy nebo jménem a adresou prodávajícího v souladu se živnostenským zákonem
  • prodávané zboží musí být viditelně označeno cenami
  • musí zaplatit stanovený poplatek za zábor veřejného prostranství a jeho zaplacení prokazatelně doložit

Prodávající je povinen:

  • udržovat prodejní místo a jeho okolí v čistotě a po skončení prodeje do stanoveného času zanechat stanoviště čisté a uklizené
  • na používané elektrické spotřebiče a kabely mít platnou revizní zprávu dle příslušných právních předpisů
  • dodržovat platné požární předpisy, zejména při práci s ohněm, mít k dispozici hasící přístroj s platnou revizí,
  • odkládat odpad do pytlů, které každý prodejce obdrží při příjezdu na Osecké slavnosti
  • je zakázáno přemisťovat popelnice, které jsou umístěné v jednotlivých ulicích za stánky prodejců
  • užívat prodejní místo, které mu bylo přiděleno a nesmí přesahovat určený prostor, pokud prodejce vymezený prostor překročí, bude to důvodem k odstranění prodejního stánku
  • je zakázáno podnajímat přidělené prodejní místo dalším osobám
  • respektovat pokyny pořadatelů
  • nedodržení podmínek může mít za následek vykázání prodejce z tržiště bez vrácení poplatku

Organizace a řízení provozu na Oseckých slavnostech:

Důležité info:

Nájemce je povinen k prodeji jakýchkoli rozlévaných nápojů využívat pouze vratné kelímky o objemu 0,5 l (použitelné i jako 0,4 l a 0,3 l), případně termo hrnky o objemu 0,3 l, které mu poskytne smluvní partner Oseckých slavností. Výjimku tvoří pouze prodej alkoholických a teplých nápojů do objemu 0,2 l. Jiné než uvedené obaly nelze pro rozlévané nápoje používat.

Každý stánkař se zavazuje k uzavření smlouvy se smluvním partnerem R&M solutions s.r.o. o dodávce vratných kelímků a souhlasí s postoupením osobních a kontaktních údajů smluvnímu partnerovi, a to z důvodu kontaktování ohledně uzavření smlouvy a dalších informací potřebných k vydání vratných kelímků.

Evidence stánkařů pro vratné kelímky se uzavře dne 8.8.2024, k tomuto datu je potřeba, aby každý stánkař zapojený do vratného systému kelímků  předal potřebné informace na finanční odbor MěÚ Osek. Po tomto datu bude nájemce povinen uhradit poplatek ve výši 1.500,-Kč za každý provoz, který chce do systému zapojit a to firmě R&M solutions s.r.o.

 

Kontakt na smluvního partnera:

R&M solutions s.r.o.

kelimky@rmsolutions.cz;

 

  • organizaci prodeje na Osecké pouti řídí určení pracovníci, kteří se prokáží pověřením Města Osek a: a) uvádějí prodávající na prodejní místa

                                    b) vybírají a kontrolují úhrady poplatků z prodejních míst 

  • v sobotu 17.8.2024 bude místo konání pouti uzavřeno od 6:00 hodin do neděle 18.8.2024 do 19.00 hodin, kdy musí být prodej ukončen.
  • úhrada prodejního místa se provádí pouze prostřednictvím Města Osek, pokud prodejce uhradí poplatek z prodejního místa 3. osobě, bude ze strany města považováno jako neproplacené
  • prodej není povolen osobám mladším 15let
  • při zrušení rezervace předplaceného prodejního místa před konáním pouti je účtován stornopoplatek z uhrazené částky takto:

            14-7 dnů 50%, 6-2 dny 75%, méně než dva dny nebo v době konání pouti 100% 

 

Kontaktní telefon:777 735 609 – Městská policie   Městský úřad Osek: 777 735 606   

 

 

Volný čas

Pranostiky

Pranostika na akt. měsíc

Prosinec naleje a leden zavěje.

Pranostika na akt. den

Napije-li se na Mikuláše pták z koleje, nenapije se kůň tři měsíce z řeky.

Exporty do RSS

RSS 0.91 RSS 1.0 RSS 2.0 Atom 1.0
nahoru

Mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu v mobilní aplikaci – V OBRAZE.

Mapový portál

Mapový portál

Odkaz na mapový portál:
https://osek.gis4u.cz

Přihlášení k odběru zpráv

Dostávejte informace z našeho webu prostřednictvím SMS a e-mailů