Rovnou na obsah Rovnou na menu
Menu
Město Osek
Osek
rozšířené vyhledávání
městoOsek

Úřední hodiny

PO: 7:00–11:30, 12:30–17:00
ÚT: 7:00–11:30, 12:30–15:00
ST: 7:00–11:30, 12:30–17:00
ČT: 7:00–11:30, 12:30–15:00
: 7:00–13:00

Žádost o poskytnutí informace dle zák.č. 106/1999 Sb.

Zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím stanovuje Městu Osek poskytnout fyzickým a právnickým osobám na žádost informace vztahující se k jeho působnosti. Informací se pro účely tohoto zákona rozumí jakýkoliv obsah nebo část v jakékoliv podobě, zaznamenaný na jakémkoliv nosiči, zejména obsah písemného záznamu na listině, záznamu uloženého v elektronické podobě nebo záznamu zvukového, obrazového nebo audiovizuálního. Povinnost poskytovat informace se netýká dotazů na názory, budoucí rozhodnutí a vytváření nových informací.

Kde a s kým řešit?

  • Osek, Zahradní 246, Správní odbor, 1. patro vpravo, číslo dveří 7

Úřední hodiny

Vedoucí

  • Bc. Jana Krtková

Vyřizuje

  • Eva Brnová, DiS.

Jaké doklady a informace musím přinést?

  • písemná žádost (lze zaslat datovou schránkou, e-mailem, nebo doručit na podatelnu)

Formulář

Jaké jsou poplatky, jak je lze uhradit?

  • Sazebník úhrad za poskytování informací

Jaké jsou lhůty pro vyřízení?

  • Poskytnutí informace do 15 dnů ode dne přijetí žádosti nebo ode dne jejího doplnění. Lhůtu lze prodloužit o 10 dnů.

Sazebník na rok 2023

sazebnik na rok 2023.doc
Typ souboru: DOC dokument, Velikost: 44 kB
nahoru

Mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu v mobilní aplikaci – V OBRAZE.

Mapový portál

Mapový portál

Odkaz na mapový portál:
https://osek.gis4u.cz

Exporty do RSS

RSS 0.91 RSS 1.0 RSS 2.0 Atom 1.0