Rovnou na obsah Rovnou na menu
Menu
Město Osek
Osek
rozšířené vyhledávání
městoOsek

Úřední hodiny

PO: 7:00 – 11:30,12:30 – 17:00 ÚT: 7:00 – 11:30,12:30 – 15:00 ST: 7:00 – 11:30,12:30 – 17:00 ČT: 7:00 – 11:30,12:30 – 15:00 PÁ: 7:00 – 11:00
pokladna v pátek uzavřena

UPOZORNĚNÍ: Stále platí ZÁKAZ VSTUPU do oseckého lesa, do prostor 3D bludiště, minigolfu a skateparku a to na základě opatření obecné povahy Magistrátu města Teplice a nařízení starosty města Oseka.

Zrušení údaje o místě trvalého pobytu

Kde a s kým můžete tuto situaci řešit?

Kde nás najdete

  • Osek, Zahradní 246, Správní odbor, 1. patro, dveře č. 8

Úřední hodiny

Vedoucí

  • Bc. Jana Krtková

Pracovníci

  • Michaela Kozáková

Jaké doklady musím přinést?

  • občanský průkaz
  • návrh na zrušení údaje o místě trvalého pobytu (volnou formou)
  • doklad, který prokazuje, že osoba se v nemovitosti nezdržuje (např. rozhodnutí soudu o vyklizení bytu)

V případě, že se navrhovatel dostaví ke správnímu orgánu spolu s osobou, které má být údaj o místě trvalého pobytu zrušen, není třeba dokládat, že nemovitost neužívá, tuto skutečnost potvrdí konkrétní osoba v písemném vyjádření do protokolu.

Formuláře

Jaké jsou poplatky, jak je lze uhradit?

  • Tento návrh je zpoplatněn částkou 100 Kč za každou osobu, která je v návrhu uvedena.

Jaké jsou lhůty pro vyřízení?

  • Lhůty pro vyřízení stanovuje zákon č. 500/2004 Sb., správní řád – tj. bezodkladně, do 30-ti dnů, ve zvlášť složitých případech do 60-ti dnů.

Další informace

Návrhu na zrušení údaje o místě trvalého pobytu může být vyhověno pouze v případě, kdy osobě zaniklo právo užívání a osoba objekt neužívá. Obě tyto skutečnosti musí být splněny současně.

Důkazní břemeno je na straně navrhovatele.

Občan nemůže sám na sebe podat návrh na zrušení údaje o místě trvalého pobytu. Návrh může podat pouze osoba oprávněná dle zákona 133/2000 Sb., v tomto případě osoba starší 18 let, svéprávná, která je majitelem nebo nájemce nemovitosti, nebo provozovatelem ubytovacího zařízení, kde je občan přihlášen k trvalému pobytu.

Návrh na zrušení údaje o místě trvalého pobytu lze podat pouze na státní občany České republiky, u cizích státních příslušníků tuto situaci řeší výlučně cizinecká policie.

Od 1. 1. 2016 jsou osobám, které mají evidován trvalý pobyt na ohlašovně obecního úřadu, ukládána oznámení o uložení zásilky a výzvy s poučením na adrese ohlašovny obecního úřadu. Po uplynutí lhůty 10 dnů jsou splněny podmínky fikce doručení a písemnost se považuje za doručenou. Nevyzvednutím poštovní zásilky může adresát poškodit pouze vlastní osobu.

nahoru

Mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu v mobilní aplikaci – V OBRAZE.

Mapový portál

Mapový portál

Odkaz na mapový portál:
https://osek.gis4u.cz

Přihlášení k odběru zpráv

Dostávejte informace z našeho webu prostřednictvím SMS a e-mailů