Úřední hodiny
PO: 7:00 – 11:30,12:30 – 17:00 ÚT: 7:00 – 11:30,12:30 – 15:00 ST: 7:00 – 11:30,12:30 – 17:00 ČT: 7:00 – 11:30,12:30 – 15:00 PÁ: 7:00 – 11:00
pokladna v pátek uzavřena
UPOZORNĚNÍ: Stále platí ZÁKAZ VSTUPU do oseckého lesa, do prostor 3D bludiště, minigolfu a skateparku a to na základě opatření obecné povahy Magistrátu města Teplice a nařízení starosty města Oseka.
Kde a s kým můžete tuto situaci řešit?
V případě, že se navrhovatel dostaví ke správnímu orgánu spolu s osobou, které má být údaj o místě trvalého pobytu zrušen, není třeba dokládat, že nemovitost neužívá, tuto skutečnost potvrdí konkrétní osoba v písemném vyjádření do protokolu.
Návrhu na zrušení údaje o místě trvalého pobytu může být vyhověno pouze v případě, kdy osobě zaniklo právo užívání a osoba objekt neužívá. Obě tyto skutečnosti musí být splněny současně.
Důkazní břemeno je na straně navrhovatele.
Občan nemůže sám na sebe podat návrh na zrušení údaje o místě trvalého pobytu. Návrh může podat pouze osoba oprávněná dle zákona 133/2000 Sb., v tomto případě osoba starší 18 let, svéprávná, která je majitelem nebo nájemce nemovitosti, nebo provozovatelem ubytovacího zařízení, kde je občan přihlášen k trvalému pobytu.
Návrh na zrušení údaje o místě trvalého pobytu lze podat pouze na státní občany České republiky, u cizích státních příslušníků tuto situaci řeší výlučně cizinecká policie.
Od 1. 1. 2016 jsou osobám, které mají evidován trvalý pobyt na ohlašovně obecního úřadu, ukládána oznámení o uložení zásilky a výzvy s poučením na adrese ohlašovny obecního úřadu. Po uplynutí lhůty 10 dnů jsou splněny podmínky fikce doručení a písemnost se považuje za doručenou. Nevyzvednutím poštovní zásilky může adresát poškodit pouze vlastní osobu.
Odkaz na mapový portál:
https://osek.gis4u.cz